niedziela, 22 lutego 2015

Odświeżanie kieliszków


Dziś przedstawię moje małe DIY. 

Od kilku dni mam fazę na przeglądanie różnego rodzaju blogi, sprawiło to, że postanowiłam coś przerobić u siebie w domu. Na pierwszy ogień poszły kieliszki 6x25 ml. W razie jakiegokolwiek nie powodzenia nie byłoby mi ich szkoda ;)

agd-dla-ciebie.pl
Co prawda te są 35 ml, ale to akurat tutaj wielkość nie ma znaczenia.

Poniżej bardzo fajny tutorial 

Alternatywa dla takich kieliszków:


(http://www.elegancka.pl/dekoracje/kieliszki-z-kolorowym-dnem-diy)

1

2

3

4

5


Moje wykonanie:

Nie używałam żadnych plasterków. Ciekawi mnie (nie powiem, że codzienne użytkowanie bo dziwnie może to zabrzmieć) przemywanie pod bieżącą wodą i ewentualne przetarcia podczas użytkowania.

Jak długo taka ozdoba wytrzyma?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz