środa, 4 marca 2015

Metamorfoza starego regału

Od dawna wiedziałam, że muszę zrobić coś z szafkami. Pokój jest od strony północno-wchodniej, a do tego za oknem drzewa, sprawia to, że w pokoju jest ciemno. Pół roku temu wymieniłam firanki na takie z IKEA , o takie, oraz je przycięłam. Mimo, że pomieszczenie jest bardzo wysokie (kamienica). Pomalowałam same drzwiczki od regału, myślałam, że to załatwi sprawę, ale nie. Nadal było mi ciemno! Więc farba w ruch i do dzieła!



Przed:


W trakcie:


Po:
Wczoraj stłukłam jedną z szybek przy otwieraniu, więc postanowiłam zdjąć je obie i na razie tak zostawić. O dorobieniu drzwiczek jeszcze muszę pomyśleć.


Gałki zakupiłam na allegro, identyczne mam w kuchni.



Nie podoba mi się teraz kolor ścian. Jakieś propozycje? :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz